אריזות קרטון ממותגות

מיתוג עסקי הוא חלק מרכזי בכלכלת העסק. על מנת להשיג ולשמר לקוחות חשוב לשמור על השם של העסק בפה של האנשים והם יפיצו אותו לחבריהם. חברות גדולות משקיעות משאבים רבים וסכומי עתק בפרסומים על שלטי חוצות ופרסומות טלוויזיה. אומנם יש דרכים פשוטות וזולות בהרבה שגם עסקים קטנים יכולים לעשות בהן שימוש לפרסום. אחת מדרכים אלו היא ניצול אריזות המשלוחים ובחנויות. אריזת קרטון למשלוח היא בעצם קנבס נקי שאפשר לנצל כשטח פרסומי וישנן מספר סיבות שכתיבת שם העסק והדפסת הלוגו שלו על אריזת קרטון למשלוחים היא צעד פרסומי גאוני.


אריזות קרטון ממותגות לפרסום מושלם

אריזות קרטון מעוצבות הן דבר שאנשים נוטים לשמור בשביל אחסון חפצים בבית. ככל שהאריזות יהיו יפות יותר יש גם סבירות שלא תהיה להם בעיה לשים אותן באופן גלוי. באופן זה כל פעם שמישהו יראה את הקופסה שם העסק יקפוץ לראשם. כמו כן, בעידן הרשתות החברתיות, צילום החבילות שאנו מקבלים והעלאת התמונות באינסטגרם ובפייסבוק הפך למנהג מקובל ביותר. אם יופיע שם החברה על האריזה שבתמונה היא תגיע לעיניי כל אחד מן העוקבים של מעלה התמונה ואלו יתעניינו במה מדובר. אריזות קרטון מעוצבות הן בעלות סיכוי גבוה בהרבה להיות בתמונות וכדאי לחשוב היטב על מיקום וגודל ההדפסה באריזה. בעיצוב התוכן הפנימי של אריזת קרטון למשלוח תוכלו להעלות את הסיכוי עוד יותר.


יעילות אריזת קרטון למשלוחים

אריזות קרטון ממותגות יכולות להגיע בשלל גדלים ולהתאים לכל מוצר שנשלח – שביר, עמיד, גדול או קטן. את האריזות נוח מאוד לאחסן כשהן מפורקות לחיסכון בשטח אחסון בעסק וכן ופעולת הרכבה שלהן פשוטה ביותר. האריזות גם שומרות על הפריטים מפני שבירה עם קרטון חזק ואיכותי. בענק הארגזים אנו מספקים קרטוני אריזה באיכות הגבוהה ביותר ומציעים לעסקים הצעות מחיר סיטונאיות משתלמות במיוחד וכן ציוד אריזה מקצועי כמו אקדחי סרט הדבקה וגלילי ניילון שרינק ובועות. איתנו תוכלו ליצור אריזות קרטון ממותגות במחירים אטרקטיביים במיוחד ונשמח להעניק לכם מהניסיון הרב שלנו בעיצוב אריזות. מזמינים ליצור איתנו קשר בטלפון וכאן באתר לשאול אותנו כל שאלה. ענק הארגזים – ייבוא ושיווק קרטונים וחומרי אריזה עם שירות אדיב במחירים מדהימים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

'

'

דלג לתוכן מרכזי